Informații despre date de contact, cât și programul de lucru se găsesc pe pagina de CONTACT.
- Programul de lucru pentru comenzile online este de Luni până Vineri de la 09:00 – 16:00.
Oricând poți să setezi o nouă parolă, tot ce trebuie să faci este să faci click pe “Reseteaza parola“, sub formularul de conectare. Ți se va cere adresa de mail pentru logare (adresa pe care s-a facut contul) și după urmărirea instrucțiunilor vei putea seta o parolă nouă.
Dacă reprezinți o companie și ești interesat/ă să revinzi produsele noastre contactează-ne și îți vom da mai multe detalii despre beneficiile unei colaborări.
Da. În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile și doar pentru facturile ce depășesc valoarea de 1000 de lei.
Pentru a solicita o refacturare, te rugăm să contactezi consultantul tău.